Oferty Pracy w Arkadii w Warszawie

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Pełen etat
Wynagrodzenie :
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Interesujesz się modą i najnowszymi trendami? Lubisz wyzwania i dynamiczne środowisko pracy? Chcesz rozwijać się w sprzedaży i uczyć obsługi klienta od najlepszych?

DOŁĄCZ DO NAS!

CALZ POLSKA Sp. z o.o. to właściciel marek CALZEDONIA INTIMISSIMI TEZENIS FALCONERI

Aktualnie na świecie mamy ponad 4200 sklepów, w Polsce jest ich ponad 130. Wciąż się rozwijamy, otwieramy nowe lokalizacje i poszukujemy talentów do naszych zespołów.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPRZEDAWCA


Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

Nauczymy Cię wszystkiego! Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz nasze produkty, sposób funkcjonowania sklepu oraz oczywiście tajniki profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość języka angielskiego lub włoskiego
Kontakt

Informacje o marce

CALZ POLSKA Sp. z o.o. to właściciel marek CALZEDONIA INTIMISSIMI TEZENIS FALCONERI

Aktualnie na świecie mamy ponad 4200 sklepów, w Polsce jest ich ponad 130. Wciąż się rozwijamy, otwieramy nowe lokalizacje i poszukujemy talentów do naszych zespołów.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje

 

Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.

Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje

 

Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.

Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje

 

Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.

Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje

 

Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.

Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :

Umowa o pracę

Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
wynagrodzenie stałe oraz premia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

•ciekawą i pełną wyzwań pracę
•atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie stałe oraz premia)
•prywatną opiekę madyczną
•bardzo atrakcyjny dostęp do produktów naszych marek
•umowę o pracę
•dodatkowy pakiet socjalny
•możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w oparciu o wysokie standardy pracy.

Obowiązki

Do Twoich obowiązków będzie należało:

•obsługa klienta w oparciu o standardy firmy
•realizacja planów sprzedażowych
•dbanie o ekspozycję towaru na sali sprzedaży, przyjmowanie dostaw oraz utrzymanie porządku w magazynie
•inne prace ustalone lub zlecone przez przełożonego

Wymagane kwalifikacje

Jeżeli spełniasz poniższe oczekiwania:


•dyspozycyjność
•energiczność
•mile widziane doświadczenie w sprzedaży
•wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
•mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
•podstawowa znajomość obsługi komputera (MS Office) będzie atutem

Kontakt

Proszę o wysyłanie CV pod adres kosel@vp.pl

Wszystkich zainteresowanych prosimy o dołączenie klauzuli „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (dz. U. Nr 133 poz. 833 ).

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Cały etat albo pół etatu
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
2.11.2018 - 31.01.2019 (na 3 miesiące)
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres 3 miesięcy (z możliwością przedłużenia)
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bardzo przyjazną atmosferę w pracy w firmie o długiej tradycji

Obowiązki

- Aktywne doradztwo w wyborze produktów i obsługa klienta na najwyższym poziomie
- Przyjmowanie dostaw i uzupełnianie towarów
- Dbanie o wygląd salonu i prawidłową ekspozycję produktów
- Obsługa kasy

Wymagane kwalifikacje

- Zainteresowanie modą, biżuterią i marką Swarovski
- Wysoka kultura osobista
- Doświadczenie w sprzedaży detalicznej
- Komunikatywność, solidność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dyspozycyjność (weekendy i okres świąteczny)

Kontakt

Dołącz do nas! Wejdź i zostaw swoje CV w sklepie


Informacje o marce

Swarovski, rodzinna firma, która od ponad 120 lat swojego istnienia niezmiennie co sezon oczarowuje wyjątkowymi kolekcjami biżuterii, zegarków i akcesoriów, a także elementów dekoracji wnętrz. Obecnie Swarovski posiada swoje butiki w 170 krajach, salon w Galerii Mokotów jest jednym z ponad 2600 salonów sprzedaży na całym świecie, które oferują wyrafinowane i nowoczesne kolekcje zniewalające blaskiem kryształu. Spośród szerokiej gamy produktów, zarówno kobiety jak i mężczyźni znajdą coś dla siebie lub na wyjątkowy prezent.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

OFERUJEMY:

- Ciekawą i dynamiczną pracę w zgranym zespole
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie
- Elastyczny czas pracy
- Atrakcyjny system premiowy
- Rabaty pracownicze

Obowiązki

- Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy firmy
- Realizacja planów sprzedażowych

Wymagane kwalifikacje
Dołącz do nas, jeśli:

- Twoją pasją jest moda
- Jesteś uśmiechniętą i energiczną osobą.
- Lubisz kontakt z ludźmi i pracę w zespole.
- Chętnie się angażujesz i wytrwale dążysz do celu.
Kontakt

Osoby spełniające ww. oczekiwania, prosimy o przesłanie swojej aplikacji na adres 549.shop@orsay.com wraz z załączeniem następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Informacje o marce

Rodzaj umowy :

Umowa o pracę

Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- umowę o pracę
- dodatkowo premia prowizyjna i przyrostowa
- elastyczne godziny pracy
- atrakcyjne rabaty pracownicze
- deputat – najnowsze produkty do testowania
- ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- szkolenia branżowe

Obowiązki


- obsługa klienta
- realizacja planów sprzedażowych
- dbanie o wygląd i wystrój sklepu
- przyjmowanie dostaw

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

warszawa_arkadia@gatta.pl

Informacje o marce

Marka Gatta jest znana i ceniona przez wszystkie klientki Arkadii, więc chętnie odwiedzają elegancki, stylowy salon firmowy. Zakupy w sklepie Gatta to prawdziwa przyjemność, zarówno ze względu na bardzo atrakcyjny asortyment, jak i życzliwą, kompetentną obsługę. Gatta jest znana przede wszystkim z najlepszej jakości, znakomitego wzornictwa oraz atrakcyjnych, nowych kolekcji zgodnych z najnowszymi trendami. Gatta w Arkadii to bogaty asortyment rajstop i pończoch z linii Collant, Classic i Galleria Fantasia, w którym znajdą się klasyczne, gładkie i wzorzyste rajstopy oraz bajeczne kolory. Gatta to również bielizna w linii Bodywear, czyli luksus i modne wzory. Z kolei linia Active to atrakcyjna odzież i bielizna sportowa. Poza tym w salonie w Arkadii klientki znajdą ślubną kolekcję Gatta Wedding oraz modelujące, antyżylakowe, antycellulitowe rajstopy Gatta Beauty i modne kostiumy kąpielowe.

Firma pamięta również o najmłodszych, oferując linię Gatta Cottoline oraz o panach, którzy cenią sobie produkty z kolekcji Underwear For Men. Salon Gatta w Arkadii to miejsce, w którym najważniejsze jest zadowolenie klientów oraz wysoka jakość.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- Konkursy - Możesz wygrać coś ekstra dla siebie i swojego zespołu.
- Rabaty - Na cały nasz asortyment.
- Testuj i polecaj - Regularnie otrzymasz produkty w prezencie od Sephora!
- Szkolenia - w Polsce i za granicą na najwyższym poziomie.
- Kartę sportową - od basenu po saunę - wybierz coś odpowiedniego dla siebie!
- Prywatną opieka zdrowotna - dla Ciebie i Twojej rodziny.

 

Dowiedz się więcej na https://pracodawcy.pracuj.pl/sephora-polska-sp-z-o-o,7620

Obowiązki

Rozpocznij karierę w Sephora, jako Konsultant(ka) i pokochaj to, co nas inspiruje każdego dnia.

- inspirująca i najlepsza obsługa klienta
- sprzedaż produktów, które uwielbiasz
- wykonywanie makijaży, które kochasz

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

Zainteresowanych prosimy o wypełnienie formularza dostępnego pod linkiem:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=09950c10034a42d1b2ce311b639f40f5


Informacje o marce

W SEPHORA, myślimy bez ograniczeń, mówimy wprost, jesteśmy otwarci i tolerancyjni. Czerpiemy przyjemność i dumę z tego, co udaje nam się dokonywać każdego dnia. Budujemy relacje oparte na zaufaniu i dajemy każdemu wolność eksperymentowania oraz przestrzeń do rozwoju. Jednocześnie wiemy, że naszą siłą jest Zespół - to siła grupy pozwala nam realizować najwyższe cele. Bawimy się pracą, tworzymy radosne miejsce pracy, a humor pozwala nam pokonywać wszelkie przeciwności.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy :

• umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• elastyczne godziny pracy,
• indywidualną ścieżkę rozwoju,
• pracę dla znanej marki,
• zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport,
• szkolenie sprzedażowe.


Obowiązki

• bezpośrednia obsługa klienta zgodnie ze standardami Firmy Big Star Limited,
• obsługa stanowiska kasowego,
• dbanie o wygląd i wystrój salonu,
• bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru.

Wymagane kwalifikacje

Oczekujemy:

• łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem,
• umiejętności pracy w zespole,
• znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych,
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz zainteresowanie "Visual Merchandising".

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres: rekrutacja@bigstar.com.pl. Prosimy w temacie e-maila wpisać: SPRZEDAWCA WARSZAWA ARKADIA .

Informacje o marce

„BIG STAR LIMITED” to polska Firma odzieżowa. Obecnie posiada ponad 260 sklepów w kraju i zagranicą, konsekwentnie rozwijając sieć sprzedaży. Przede wszystkim jednak „BIG STAR LIMITED” to ludzie ambitni, zaangażowani i pełni pasji. To osoby nie bojące się podejmować nowych wyzwań. Zostań jednym z Nas. Dołącz do Naszego zespołu.





Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

 

Oferujemy:

• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

• dofinansowanie do karty sportowej

• świadczenia świąteczne dla pracowników

• prywatną opiekę medyczną

• zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach

• udział w szkoleniach stacjonarnych, językowych i e-lerningowych

Obowiązki

• profesjonalna obsługa - rozmowa z Klientem, prezentacja i polecanie produktów,
• zadania związane z towarem - przyjmowanie dostaw i implementacja na sali sprzedaży
• obsługa kasy fiskalnej

Wymagane kwalifikacje
•Co najmniej średniego wykształcenia lub zawodowego o profilu handlowym
•Zaangażowania i predyspozycji do pracy z Klientami
•Gotowości do pracy w systemie zmianowym
•Doświadczenie w obsłudze Klienta
•Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Kontakt

Swoją aplikację wyślij do dnia 15.05.2018 na adres: warszawa.arkadia@smyk.com podaj w tytule wiadomości nazwę stanowiska

Prosimy o dołączenie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (w rozumieniu ustawy z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, DZ.U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 ).

Informacje o marce

SMYK S.A. jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej artykułów dziecięcych. Obecnie w skład Grupy SMYK wchodzi ponad 200 sklepów działających nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami. Firma odnosi sukcesy zarówno w prowadzeniu sklepów tradycyjnych, jak i sklepu internetowego, tworząc nowoczesną, zintegrowaną sieć kanałów dotarcia do klientów.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :

Pełny wymiar czasu pracy - praca w godzinach otwarcia centrum max 10 h 

Wynagrodzenie :
Wynagrodzenie stałe + zmienne premiowe
Data :
1.09.2018
Miejsce :
Arkadia
Profil

- premia od sprzedaży

- ubezpieczenie zdrowotne

- karta benefit

- odzież pracownicza

- szkolenia produktowe

Obowiązki

Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu

Wymagane kwalifikacje
- maksymalizacja sprzedaży poprzez profesjonalną obsługę klienta

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :

Pełny wymiar czasu pracy - praca w godzinach otwarcia centrum max 10 h 

Wynagrodzenie :
Wynagrodzenie stałe + zmienne premiowe
Data :
1.09.2018
Miejsce :
Arkadia
Profil

- premia od sprzedaży,

- ubezpieczenie zdrowotne,

- karta benefit,

- odzież pracownicza,

- szkolenia produktowe

Obowiązki

Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu

Wymagane kwalifikacje

- prowadzenie zmiany – dodatkowym plusem będzie podobne doświadczenie

-  maksymalizacja sprzedaży poprzez profesjonalną obsługę klienta

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę pełen etat i 1/2 etatu
Godziny :
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Zyskujesz:

 

• Atrakcyjną zniżkę na nasze produkty
• Outfit pracowniczy z najnowszej kolekcji naszej marki
• Elastyczny czas pracy
• Codziennie nowe wyzwania w przyjaznej atmosferze oraz wsparcie zespołu
• Realne premie sprzedażowe
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Kartę Multisport oraz prywatną opieke zdrowtną na preferenycjnych warunkach
• Szkolenia i możliwości rozwoju

Obowiązki

• Obsługa Klienta zgodna ze standardami firmy
• Realizacja planów sprzedażowych
• Dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru
• Dbanie o wizerunek firmy

Wymagane kwalifikacje

 

• Obsługa Klienta zgodna ze standardami firmy
• Realizacja planów sprzedażowych
• Dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru
• Dbanie o wizerunek firmy

Kontakt

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku

 

APLIKUJ

 

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane aplikacje.

Administratorem danych jest TALLY WEiJL (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 00-697, Al. Jerozolimskie 65/79. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Informacje o marce

TALLY WEiJL to marka modowa dla młodych, pewnych siebie kobiet. Ta założona od podstaw w 1984r. rodzinna firma z małego szwajcarskiego garażu stała się prężnie działającym biznesem z siedzibą w Bazylei. Z ponad 833 lokalami w 40 krajach, TALLY WEiJL jest jednym z głównych graczy na dzisiejszym międzynarodowym rynku mody.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Wynagrodzenie :
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

•zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy
•atrakcyjny system motywacyjny
•pracę w stabilnej i znanej firmie
•możliwość indywidualnego rozwoju i awansu
•rozwój umiejętności stylizacji

Obowiązki

•realizowanie planów sprzedażowych
•obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
•kreowanie wizerunku marki zgodnie z filozofią spółki

Wymagane kwalifikacje
•minimum średniego wykształcenia
•doświadczenia w pracy w sprzedaży i obsłudze klienta
•chęci do nauki i poznawania nowych zagadnień
•umiejętności współpracy z innym

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres arkadia@salon.simple.pl

Prosimy o zawarcie w ramach CV kandydatów do pracy następujące treści klauzul:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GK Gino-Rossi S.A. moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji. Przysługuje mi prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przeze mnie zgody przed jej cofnięciem”.
Brak takiej klauzuli spowoduje, że Państwa CV nie zostanie rozpatrzone i zostanie usunięte.
Jeśli wyrażają Państwo wolę, aby złożone przez Państwa CV/listy motywacyjne były wykorzystywane przez GK Gino-Rossi S.A. o kolejnych rekrutacji, prosimy o zawarcie klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez GK Gino-Rossi S.A. w zakresie wskazanym w niniejszym CV/liście motywacyjnym przez okres 6 miesięcy w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia kolejnych rekrutacji prowadzonych przez tego pracodawcę. Przysługuje mi prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przeze mnie zgody przed jej cofnięciem”.

Przekazywane przez Panią/Pana dane osobowe są współadministrowane przez członków GK Gino-Rossi S.A., tj:
• Gino Rossi S.A. 76-200 Słupsk ul. Owocowa 24
• GR Trade Mark sp. z o.o. 02-256 Warszawa ul. Krakowiaków 16
• Gino Rossi sp. z o.o. sp. k. 02-256 Warszawa ul. Krakowiaków 16
• Simple Creative Products S.A. 02-256 Warszawa ul. Krakowiaków 16
• S Trade Mark sp. z o.o. 02-256 Warszawa ul. Krakowiaków 16
• Simple Creative Products sp. z o.o. sp. k. 02-256 Warszawa ul. Krakowiaków 16

Współadministrowanie odbywa się na mocy regulacji wynikających z Art. 26 Ust. 1 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych), i spowodowane jest faktem, iż podmioty te wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych.
Pani/Pana dane osobowe zamieszczone w CV oraz liście motywacyjnym będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko, którego dotyczy ogłoszenie (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), jak również w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia przyszłych rekrutacji, jeżeli udzielą Państwo na to stosownej zgody (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, aż do czasu zakończenia procesu rekrutacji, chyba że udzielili Państwo zgody na przetwarzanie danych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, wówczas Państwa dane osobowe będą przechowywane, przez okres 6 miesięcy od dnia przesłania CV.
Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Informacje o marce

Simple Creative Products w Arkadii to ekskluzywna marka modowa obecna na polskim rynku od 1993 r. Kolekcje SIMPLE CP w unikalny sposób łączą prostotę i elegancję oraz wyznaczają odważne kierunki w modzie.

Rodzaj umowy :
UMOWA O PRACĘ
Godziny :
PEŁEN ETAT
Wynagrodzenie :
ATRAKCYJNE WARUNKI WYNAGRODZENIA
Data :
OD ZARAZ
Miejsce :
ARKADIA
Profil

•ATRAKCYJNE WARUNKI WYNAGRODZENIA
•UMOWĘ O PRACĘ NA CAŁY ETAT
•PRACĘ W MŁODYM I DYNAMICZNYM ZESPOLE
•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO

Obowiązki

•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA OPARTA O STANDARDY FIRMY TARANKO
•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH ORAZ ZAŁOŻONYCH WSKAŹNIKÓW
•AKTYWNE WSPARCIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH FIRMY
•WDRAŻANIE WYTYCZNYCH W ZAKRESIE MERCHANDISINGU
•DBANIE O WYGLĄD I ESTETYKĘ SALONU

Wymagane kwalifikacje
•DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ODZIEŻOWEJ
•DOŚWIADCZENIE W BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE KLIENTA
•PRACA ZESPOŁOWA
•ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I INTERPERSONALNE
•WYSOKA KULTURA OSOBISTA I WYCZUCIE STYLU
•DYSPOZYCYJNOŚĆ
•UCZCIWOŚĆ I RZETELNOŚĆ
Kontakt

OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O PRZESYŁANIE CV ZE ZDJĘCIEM WRAZ Z LISTEM MOTYWACYJNYM NA ADRES: katarzyna.mikitiuk@taranko.com (W TYTULE: „SPRZEDAWCA/WARSZAWA ARKADIA”).

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE OFERTY.

DO APLIKACJI PROSIMY DOŁĄCZYĆ KLAUZURĘ O NASTĘPUJĄCEJ TREŚCI: "ZGODNIE Z USTAWĄ ZDN.29.08.97R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH DZ. UST. NR 133 POZ. 883, WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI I SELEKCJI.”CV BEZ KLAUZULI O POUFNOŚCI DANYCH NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
umowa o pracę
Godziny :
pełen etat
Wynagrodzenie :
płaca zasadnicza plus premia miesięczna
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Obowiązki


•obsługa klientów i fachowe wsparcie w doborze wina oraz innych produktów dostępnych w sklepie
•realizowanie akcji promocyjnych we współpracy z działem marketingu
•realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
•dbanie o ekspozycję i uzupełnianie asortymentu
•przyjmowanie dostaw
•utrzymanie porządku i czystości w sklepie
•budowanie pozytywnego wizerunku m.in. poprzez miłą, przyjazną i profesjonalną obsługę

Wymagane kwalifikacje

•uśmiech i pozytywne nastawienie
•inicjatywa i zaangażowanie
•łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem
•chęć do nauki i otwartość na zdobywanie wiedzy o winie
•doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
•gotowość do pracy w godzinach nocnych przy towarowaniu sklepu 1-2 razy w miesiącu
Kontakt

Czerwone czy białe? Wytrawne czy słodkie? Francuskie, hiszpańskie, a może kalifornijskie? Zapraszamy do naszego zespołu w pełną przygód podróż po smakach całego świata!

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=013c23663a5940b5a87f5d275fa237c5

Jednocześnie prosimy o dołączenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę AMBRA S.A. z siedzibą przy ul Puławskiej 336, 02-819 Warszawa na przetwarzanie danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzenia procesu rekrutacji oraz wykorzystywanie mojej aplikacji na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez tę Spółkę."

Informacje o marce

CENTRUM WINA to wiodąca marka dystrybucyjna należąca do AMBRA S.A. - lidera rynku wina w Polsce. Grupa AMBRA to czołowy producent, importer i dystrybutor win w Europie Środkowej i Wschodniej. Sieć specjalistycznych sklepów CENTRUM WINA oferuje klientom wina z ponad 50 regionów świata. Jesteśmy obecni w największych miastach Polski m.in. w Bydgoszczy, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. CENTRUM WINA to także bogata oferta produktowa skierowana do restauracji, barów, pubów oraz klientów biznesowych.

Jeśli jesteś ciekawy świata, emanujesz pozytywną energią, lubisz pracę z ludźmi, a do nowych wyzwań podchodzisz z pasją i uśmiechem, to szukamy właśnie do CIEBIE!

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko DORADCA WINIARSKI

Rodzaj umowy :

Umowa zlecenie

Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Zatrudnimy Osobę do pracy na stanowisko Sprzedawcy-Umowa zlecenie.

Poszukujemy Osoby dyspozycyjnej, łatwo nawiązującej kontakt z klientem, otwartej, odpowiedzialnej.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

warszawa_arkadia@gatta.pl

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
dowolna forma zatrudnienia
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- dowolna forma zatrudnienia,

- profesjonalne szkolenia produktowe,

- rozwój poprzez różnorodność zadań,

- elastyczny czas pracy,

- dynamiczne i przyjazne środowisko pracy,

- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego).

Obowiązki

Twoje zadania:

- obsługa komputera, kasy fiskalnej i terminali POS,

- dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji,

- aktywna sprzedaż poprzez doradztwo klientom i pomoc w doborze oferowanych przez nas produktów,

- czynne uczestnictwo w tworzeniu przyjaznej atmosfery i efektywnego zespołu.

Wymagane kwalifikacje

Nasze oczekiwania:

- otwartość i zorientowanie na klienta,

- uśmiech, optymizm i chęć do działania,

- umiejętność współpracy w zespole,

- pasjonowanie się sportem będzie atutem.

Kontakt

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać na adres arkadia.warszawa@intersport.pl lub osobiście w sklepie.

Bardzo dziękujemy za złożone aplikacje, jednakże informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883) z póź. zm.

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- Możliwość pracy w profesjonalnym, dynamicznym i kreatywnym środowisku
- Wysoki poziom szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i udziału w intensywnym rozwoju firmy
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość pracy dla uznanej, międzynarodowej marki

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
- Doświadczenie w pracy w sklepie z sektora modowego mile widziane
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą
- Wysokie zdolności komunikcyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespołowej
- Zaangażowanie i entuzjazm
Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie na adres e.goldyn@maddshoes.eu CV zawierających klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Informacje o marce

Jeśli moda to Twoja pasja, lubisz pracę z ludźmi, chcesz dołączyć do młodego i dynamicznego zespołu, pragniesz rozwijać się w handlu, a ponadto umiesz budować pozytywną atmosferę, to jest praca dla Ciebie!

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Wg. harmonogramu, również w soboty i niedziele
Wynagrodzenie :
Wynagrodzenie powiązane z osiągniętymi rezultatami
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- stabilną pracę w renomowanej firmie,

- atrakcyjne wynagrodzenie,

- możliwość podnoszenia kwalifikacji,

- szkolenia.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia,

- zapału do pracy,

- miłego usposobienie,

- ambicji,

- podejścia do klienta,

- gotowości do pracy w weekendy
Kontakt

Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: fm-arkadia@camillealbane.pl

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Atrakcyjne wynagrodzenie (stała podstawa + premia uzależniona od wyników pracy)
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

· zatrudnienie na umowę o pracę

· szansę na rozwój w firmie o uznanej renomie

· stabilne zatrudnienie

· atrakcyjne wynagrodzenie (stała podstawa + premia uzależniona od wyników pracy)

· możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na korzystnych warunkach

· rabaty na zakupy w Salonach firmowych

Obowiązki

· sprzedaż i obsługa klienta zgodnie ze standardami Gino Rossi

· pomoc klientom w szybkim i komfortowym robieniu zakupów

· przygotowanie towaru do sprzedaży

· dbanie o ekspozycję towaru

Wymagane kwalifikacje
· doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

· dyspozycyjność i odpowiedzialność

· komunikatywność

· umiejętność pracy w zespole

· zaangażowanie i kreatywność

· dobra organizacja pracy własnej

· nastawienie na realizację planów sprzedażowych
Kontakt

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres arkadia@salon.gino-rossi.com.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmy Gino Rossi S.A. i Simple CP S.A.”

Informacje o marce

GINO ROSSI S.A. to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek obuwniczych. Od ponad 20 lat odnosimy sukcesy zarówno w segmencie sprzedaży, jak i w produkcji obuwia. Charakteryzujemy się doskonałą znajomością trendów oraz kreatywnym spojrzeniem na klasykę. Znajdujemy się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm, a sieć liczy ponad 100 Salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- pracę w młodym kreatywnym zespole

- możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie

- profesjonalne wdrożenie

- stabilne zatrudnienie

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Wymagania:

- optymizm, pracowitość i uczciwość

- komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów

- dyspozycyjność

- wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole

- doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w sklepach w Galeriach Handlowych

- zorientowanie na Klienta i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
Kontakt

Aplikacje prosimy wysyłać na adres monika.lukasik@arenart.pl

Prosimy o zawarcie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy).

Informacje o marce

ARENART FOREVER jest polską marką biżuterii. Nasz sklepy jubilerskie znajdują się w najlepszych Centrach Handlowych w Polsce. Zależy nam na stałym rozwoju, dlatego poszukujemy kreatywnych osób do pracy.

Ważna jest dla nas miła i rodzinna atmosfera pośród naszych pracowników oraz w relacjach z naszymi klientami. Dlatego oferujemy ciekawą pracę w zgranym zespole.