Oferty Pracy w Arkadii w Warszawie

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

  • pracę w młodym kreatywnym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie,
  • profesjonalne wdrożenie,
  • stabilne zatrudnienie.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
  • optymizm, pracowitość i uczciwość,
  • komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w sklepach w Galeriach Handlowych.







Kontakt

Aplikacje prosimy wysyłać na adres esklep@arenart.pl

Prosimy o zawarcie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy).

Informacje o marce

ARENART FOREVER jest polską marką biżuterii. Nasz sklepy jubilerskie znajdują się w najlepszych Centrach Handlowych w Polsce. Zależy nam na stałym rozwoju, dlatego poszukujemy kreatywnych osób do pracy.

Ważna jest dla nas miła i rodzinna atmosfera pośród naszych pracowników oraz w relacjach z naszymi klientami. Dlatego oferujemy ciekawą pracę w zgranym zespole.

Rodzaj umowy :

Umowa zlecenie

Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

  • elastyczne godziny pracy dla osób uczących się mogących pogodzić naukę z pracą,
  • atrakcyjne rabaty pracownicze,
  • deputat – najnowsze produkty do testowania,
  • szkolenia branżowe.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

Aplikacje prosimy wysyłać na adres: warszawa_arkadia@gatta.pl

Informacje o marce

Marka Gatta jest znana i ceniona przez wszystkie klientki Arkadii, więc chętnie odwiedzają elegancki, stylowy salon firmowy. Zakupy w sklepie Gatta to prawdziwa przyjemność, zarówno ze względu na bardzo atrakcyjny asortyment, jak i życzliwą, kompetentną obsługę. Gatta jest znana przede wszystkim z najlepszej jakości, znakomitego wzornictwa oraz atrakcyjnych, nowych kolekcji zgodnych z najnowszymi trendami. Gatta w Arkadii to bogaty asortyment rajstop i pończoch z linii Collant, Classic i Galleria Fantasia, w którym znajdą się klasyczne, gładkie i wzorzyste rajstopy oraz bajeczne kolory. Gatta to również bielizna w linii Bodywear, czyli luksus i modne wzory. Z kolei linia Active to atrakcyjna odzież i bielizna sportowa. Poza tym w salonie w Arkadii klientki znajdą ślubną kolekcję Gatta Wedding oraz modelujące, antyżylakowe, antycellulitowe rajstopy Gatta Beauty i modne kostiumy kąpielowe.

Firma pamięta również o najmłodszych, oferując linię Gatta Cottoline oraz o panach, którzy cenią sobie produkty z kolekcji Underwear For Men. Salon Gatta w Arkadii to miejsce, w którym najważniejsze jest zadowolenie klientów oraz wysoka jakość.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Informacja o wysokości wynagrodzenia zostanie przekazana podczas procesu rekrutacyjnego
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

  • umowa o pracę bez okresu próbnego!
  • już po pierwszym roku pracy możesz otrzymać umowę na czas nieokreślony,
  • w każdym miesiącu wypłacimy Ci premię prowizyjną,
  • dzielimy się zyskami! Po przepracowaniu 2 lat, weźmiesz udział w „Planie udziału w zyskach” i otrzymasz specjalny dodatek do wynagrodzenia!
  • przez pierwsze 3 lata Twoje wynagrodzenie będzie wzrastać w ramach programu „Stówa co roku"
  • mamy elastyczne godziny pracy,
  • program rozwojowy.

Dodatkowe benefity:

  • rabat pracowniczy we wszystkich sklepach grupy Inditex i zniżki u partnerów,
  • modowy uniform na każdy sezon,
  • prywatna opieka medyczna (dostęp do kilkunastu lekarzy specjalistów),
  • karta sportowa w bardzo atrakcyjnej cenie,
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • bony Inditex na urodziny i święta.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna za:

 

  • obsługę klienta,
  • realizację planów sprzedażowych,
  • dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje

Poszukujemy pasjonatów mody, którzy:

 

  • są pozytywnie nastawieni do życia,
  • nie boją się szybkiego tempa pracy,
  • lubią pracę z ludźmi i produktem,
  • są odpowiedzialni i zaangażowani w pracę,
  • chcą rozwijać się zawodowo.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Cały etat
Wynagrodzenie :
2600 brutto
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

  • możliwość pracy w profesjonalnym, dynamicznym i kreatywnym środowisku,
  • wysoki poziom szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • możliwość awansu, rozwoju zawodowego i udziału w intensywnym rozwoju firmy,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość pracy dla uznanej, międzynarodowej marki.


Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

 

  • doświadczenie w pracy w sklepie z sektora modowego mile widziane,
  • znajomość trendów i zainteresowanie modą,
  • wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność pracy w zespołowej,
  • zaangażowanie i entuzjazm.

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie na adres e.goldyn@maddshoes.eu CV zawierających klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Informacje o marce

Jeśli moda to Twoja pasja, lubisz pracę z ludźmi, chcesz dołączyć do młodego i dynamicznego zespołu, pragniesz rozwijać się w handlu, a ponadto umiesz budować pozytywną atmosferę, to jest praca dla Ciebie!

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

  • pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w pełnym lub częściowym wymiarze godzin
  • elastyczny grafik
  • szkolenia


Obowiązki

 

  • profesjonalna sprzedaż produktów z oferty Butiku
  • dbanie o porządek i ekspozycję
  • udział w inwentaryzacjach

 

Wymagane kwalifikacje
  • zaangażowanie i predyspozycje do pracy z Klientami
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta – mile widziane
  • umiejętności manualne i zmysł artystyczny – mile widziane

 

 

Kontakt

CV prosimy przesyłać na adres praca@lilou.pl

 

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 10 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

 

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”

 

Przypominamy natomiast i z całą mocą podkreślamy, w odniesieniu do licznych oszustw i fałszywych ogłoszeń o pracę, że żaden pracodawca, na żadnym etapie rekrutacji nie wymaga żadnych opłat oraz kserokopii dowodu osobistego.

Informacje o marce

Lilou proponuje kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji.

Rodzaj umowy :
dowolna forma zatrudnienia
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

  • dowolna forma zatrudnienia,
  • dowolny wymiar godzin
  • profesjonalne szkolenia produktowe,
  • rozwój poprzez różnorodność zadań,
  • elastyczny czas pracy,
  • dynamiczne i przyjazne środowisko pracy,
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego).

Obowiązki

 

 

  • aktywna sprzedaż poprzez doradztwo klientom i pomoc w doborze oferowanych przez nas produktów,
  • dbanie o wygląd salonu oraz jego zaplecze,
  • bieżące uzupełnianie oferowanego asortymentu,
  • czynne uczestnictwo w tworzeniu przyjaznej atmosfery i efektywnego zespołu.

Wymagane kwalifikacje

 

  • otwartość i zorientowanie na klienta,
  • uśmiech, optymizm i chęć do działania,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • doświadczenie sprzedażowe w branży sportowej mile widziane,
  • pasjonowanie się sportem będzie atutem.
Kontakt

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać już teraz poprzez elektroniczny system rekrutacji.

 

APLIKUJ


 

Bardzo dziękujemy za złożone aplikacje, jednakże informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie: Cholerzyn 382, 32-060 Liszki. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania)
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

  • umowę o pracę,
  • pełne świadczenia,
  • system szkoleń,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania),
  • możliwości szybkiego awansu na Kierownika Salonu Sprzedaży.

 

 

Obowiązki

 

 

  • profesjonalną obsługę Klientów,
  • stałą kontrolę jakości i wyników pracy (praca w oparciu o wskaźniki),
  • dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu firmowego,
  • nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy.





Wymagane kwalifikacje

 

  • orientacji na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych,
  • rozwiniętej umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • doświadczenia w branży,
  • umiejętności komunikacji w kontaktach z Klientem,
  • entuzjazmu oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki,
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy,
  • kreatywności i dynamiki w działaniu,
  • znajomości obsługi komputera,
  • umiejętności zarządzania sobą i ludźmi,
  • doświadczenie w wykonaniu poprawek krawieckich będzie dodatkowym atutem.

 





Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: aneta.burliga@lavard.pl


Zaznaczamy iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r.
Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Informacje o marce

LAVARD to najprężniej rozwijająca się marka odzieżowa w Polsce. Wieloletnie doświadczenie produkcyjne firmy LAVARD w połączeniu z potencjałem ludzkim zatrudnionych specjalistów zaowocowały szeroko pojętym pozycjonowaniem marki, jako lidera w świecie mody męskiej produkowanej w Polsce. Obecnie marka posiada ponad 90 Salonów Firmowych, zatrudniając ponad 500 zadowolonych pracowników.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę, cały etat
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, po przejściu etapu szkoleniowego,
  • szkolenia dotyczące wiedzy o herbatach i kawach oraz technik sprzedaży,
  • premię motywacyjną od wypracowanego utargu,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w miłej atmosferze,
  • dostęp do najlepszych herbat i kaw z całego świata.

 

 

 





Obowiązki

 

  • profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów,
  • aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę,
  • budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki Five o`clock.

Wymagane kwalifikacje

Od Kandydatów oczekujemy:

 

  • pełnej dyspozycyjności,
  • chęci do zgłębiania wiedzy z zakresu herbat i kaw,
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
  • podstawowej znajomości języka angielskiego,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • entuzjazmu, motywacji i kreatywności.

 

Kontakt

Jeśli spełniasz powyższe kryteria i chcesz wziąć udział w rekrutacji, prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@fiveoclock.com.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Brzezicki & Siess Spółka Cywilna z siedzibą w Składowicach, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że Administratorem danych jest Brzezicki & Siess Spółka Cywilna z siedzibą w Składowicach. Dane zbierane są i przetwarzane dla potrzeb obecnej i przyszłych rekrutacji.
Ma Pani/ Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania/ usuwania. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do realizacji w/w celu.

Informacje o marce

Five o'clock jest stale rozwijającą się siecią sklepów z herbatą i kawą. Jej siła tkwi w prawdziwej pasji oraz 25 letnim doświadczeniu.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Elastyczne godziny pracy
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Przed Tobą praca w pełnym energii Zespole, w pozytywnej atmosferze, a na dodatek:

 

  • elastyczny grafik pracy dopasowany do Ciebie,
  • możliwość rozwoju na okrągło dzięki wygodnej dla Ciebie ścieżce kariery,
  • zniżka BonAmPetit do kawiarni Starbucks, restauracji KFC, Burger King i Pizza Hut,
  • nagrody za osiągnięcia i konkursy,
  • premia za polecanie przyjaciół do pracy,
  • inspirujące szkolenie,
  • stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • karnet sportowy,
  • pakiet medyczny.




Obowiązki

Karierę w Pizza Hut rozwijamy w oparciu o :

 

  • wyśmienitą obsługę naszych Gości,
  • szacunek do standardów jakości,
  • dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy.


Wymagane kwalifikacje

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli jesteś:

 

  • gotowy do nauki i nowych wyzwań,
  • otwarty i komunikatywny.

 

Cenimy osobowości, nie pozycje w CV!




Kontakt

APLIKUJ

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”

Administratorem danych osobowych jest AmRest Sp. z o.o. z siedzibą przy pl. Grunwaldzkim 25-27, 50-356 Wrocław. Dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacyjnym (tj. w zw. z bieżącą i przyszłymi rekrutacjami). Każdemu kandydatowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych i możliwość ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do tego by można je było przetwarzać w wyżej wymienionym celu.

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Podstawa + premia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

 

  • natychmiastowe zatrudnienie,
  • pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole,
  • rozwój zawodowy i personalny,
  • szkolenia dla nowych pracowników,
  • możliwość awansu w bardzo dynamicznej, międzynarodowej firmie,
  • zniżki na zakupy w Mango,
  • opiekę medyczną,
  • umowę o pracę oraz prowizję od sprzedaży,
  • 13 pensje.

     






Obowiązki

Twoje główne zadania to:

 

  • powitanie naszych Klientów i uprzejme zaproponowanie pomocy,
  • posiadanie doskonałej znajomości produktów, umożliwiającej optymalne doradztwo,
  • w przypadku jednoczesnej obsługi kilku Klientów, zapewnienie każdemu z nich fachowej porady,
  • znajomość celów handlowych, jako podstawa w osiągnięciu założonych celów filii przy udziale zarówno pojedynczego pracownika jak i całego zespołu,
  • zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań,
  • szybkie rozpoznanie i odpowiednia reakcja na potrzeby Klienta mające na celu maksymalizację obrotów handlowych,
  • utrzymanie optymalnego i atrakcyjnego wizerunku placówki.

 

 

Wymagane kwalifikacje

 

Szukamy w pełni zmotywowanego i otwartego współpracownika o dużej komunikatywności. Powinna to być osoba aktywna, zaangażowana, prezentująca z przekonaniem naszą markę. Osoba, która poprzez dobrą pracę w zakresie obsługi klienta przyczyni się do zrealizowania celów sklepu.

Kontakt

Zainteresowany/a ?

Prześlij swoje CV na adres: careers.poland@mango.com


Informacje o marce

Jesteśmy renomowaną firmą z branży odzieżowej, reprezentowaną w ponad 105 krajach na całym świecie. Nasi współpracownicy to ludzie dynamiczni, kreatywni i w ciągłym rozwoju. Jeśli Ty również jesteś osobą ambitną i operatywną, posiadasz odpowiednie umiejętności i chcesz się rozwijać - to na pewno jesteś osobą, której poszukujemy! Dołącz do grupy MANGO a wspólnie postaramy się osiągnąć nasz cel: BYĆ OBECNYM NA WSZYSTKICH RYNKACH ŚWIATA.